Veelgestelde vragen

Allergieinformatie & Ingrediënten

Wij zijn momenteel druk bezig met alle informatie op de website te plaatsen.

Indien je graag informatie had over een bepaald product dat nog niet op de website staat mag je ons steeds contacteren. 
Opgelet: wij krijgen veel informatie door van onze leveranciers. Indien hierdoor er toch een fout ontstaat is Candy Factory niet verantwoordelijk.

 

Grote hoeveelheid?

Wil je graag een grote bestelling plaatsen van een specifiek product?
Gelieve ons dan een mailtje te sturen voor meer informatie. Zo hebben wij bepaalde producten bijvoorbeeld maar beperkt in stock.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer al de bestelde producten op voorraad zijn dan zal dit niet langer duren dan enkele dagen vanaf dat we jouw betaling ontvangen hebben. 
Indien niet alles op voorraad is, wachten wij met het verzenden tot de bestelling vervolledigd kan worden. (Dit zal ook via een e-mail aangegeven worden) 

 

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling vertrokken is? 

Wanneer je bestelling verzonden wordt ontvang je hierover een mailtje!

 

Afhaling

Je kan ook kiezen om je producten zelf af te halen in onze winkels. Je wordt verwittigd van zodra de producten aan de kant liggen voor jou.

 

Wat doe ik wanneer ik een fout in mijn levering vind? 

Neem zo snel mogelijk contact op via info@candyfactory.be 
We zullen zo snel mogelijk terug contact met je opnemen om een oplossing te voorzien. 

 

De houdbaarheidsdatum is overschreden?

Indien het om een Amerikaans of Aziatisch Import product gaat moet je rekening houden met een andere schrijfwijze van de data.
In Europa schrijft men de datums als dag/maand/jaar, in Amerika echter maand/dag/jaar. In Azië doen ze zelfs nog wat anders, daar is de leesvolgorde van rechts naar links! Dus zal je vaak datum notaties terugvinden in de vorm jaar/maand/dag.
Vb: Een Amerikaans product met de datum 06/01/xx vervalt dus op 1 juni in plaats van op 6 januari.
Als deze toch overschreden zou zijn mag je uiteraard steeds met ons contact opnemen en zoeken we een oplossing.

 

Bug op de website!

Wij zijn nog druk bezig met onze nieuwe website te optimaliseren en gebruiksvriendelijk te maken.
Kom je toch een bug of iets anders tegen mag je dit steeds laten weten!

 

Waarom hebben jullie geen website keurmerk?

Deze keurmerken dien je als handelaar aan te kopen. Zo'n 'licentie' kost vaak honderden euros per jaar, aangezien je deze koopt vinden wij dit helaas ook geen objectief systeem.
We geloven er ook sterk in dat mond op mond reclame en onze bereikbaarheid de beste indicators zijn van onze service en kwaliteit.

 

Nog vragen? 

Aarzel dan niet om ons te contacteren 
Wij staan steeds tot je beschikking!